Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

torsdag 10 januari 2013

Sova lite längre....

Pipande Betty, gör min senare del av natt till lite irriterande, hon piper, jag ber henne vara tyst, hon piper igen, jag ber henne ännu lite tydligare att VARA TYST! samtidigt som jag sneglar på klockan....
Sista gången jag ber henne vara tyst, är klockan kvart i fem, nästa gång jag tittar på klockan utan att hon pipigt, är den tjugo över fem....
TJUGO ÖVER?!
Det är tjugo minuter senare än jag ska vakna typ, jag satte nog aldrig igång klockan igår kväll....
Helt uppfylld av nostagi, efter ny bekantskap och gamla bilder på facebook, la jag mig, i tid, och glömde sätta igång alarmet!
Nåja, jag hinner till jobbet, jag hinner dricka kaffe och jag hann ju uppenbarligen även med att blogga....
Frågan är om jag hinner med att hitta en eventuell rymmare.....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar