Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

fredag 4 januari 2013

Ledig fredag!

En ledig dag till :) Ger tre dagars helg innan det nya året drar igång på riktigt!
Och vad ska tant göra idag då?
Städa lite, typ dammsuga, vattna blommor, ta bort julen...
Sen ska jag titta lite på småfåglarna, som många till antalet, verkligen hittat maten vi hängt ut, utanför fönstret
Jo jag gillar att titta på dem, det är rofyllt på nåt vis....

Sen kanske jag läser några sidor, läste lite igår kväll, men blev inte lika besatt av att se vad som händer som i första boken, men man kan väl som Vero skrev, tröttna lite på allt sex :)

Ledig är jag i alla fall, går och skrotar i morgonrock, vilket är skönt!

2 kommentarer: