Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

onsdag 9 januari 2013

Asta Kask & Jag :)

Fick en vänförfrågan på facebook, från en Steve....
Vem f-n är Steve?
Känner jag nån Steve?
Jag känner i alla fall inte igen utseendet?!

Kollar vidare, och har även ett meddelande från nämda Steve....
"Hej! Hittade ett gammalt foto där du är med. Jag kollade med xxx och han sade att det var du Känner du igen?

Hälsn. Steve"

Åsså en bild!


Och visst är det jag, Sittande på ett orkestersläp, utanför Segmons folkets hus, 1981, tillsammans med Asta Kasks gittarist :)

O My God, antagligen gillade jag hur han såg ut, rätt söt eller hur, även om klädseln kanske inte är den mest 
upplyftande Men han ler, jag ser ner i marken, vilket i ala fall borde tyda på någon slags tanke kring att inte 
vara för framfusig, för det var jag säkert, ni ser ju va nära jag sitter.....

Men det var stort, när de var i Segmon och spelade, Asta Kask....

Om de är bra?

Ja, det tyckte jag då, men det kanske inte är nåt jag lyssnar på idag :)

Trevlig Steve, Nu har jag en ny vän på Facebook!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar