Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

söndag 30 december 2012

Påse...

Trippar in på min "gamla" Ica butik.
Ja, jag har bytt, inte för att det är nåt fel på den gamla, utan den ligger liksom i fel samhälle....
Hur som helst, man ser folk man känner igen, såna man vet vilka de är, utan att egentligen känna...
Har man varit chef på bruket så är det fler som känner igen mig än tvärtom liksom.

Nåja, jag skrider in, har koll, i fall man behöver hälsa på nån, det är viktigt i brukssamhället.
Jag går där lite nonchalant så där, då.fastnar det en påse på min en sko....

Ja det blir lite dumt, men väldigt kul, så kul att vi fick gömma oss mellan brödet och bageriet...
Och han som kom in samtidigt, höll också på att skratta ihjäl sig...

Man kan ha väldigt kul på sitt gamla Ica och glädja många!

Det är ett tecken, det blir ett bra år!

Och allt bara pga en påse.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar