Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

fredag 28 december 2012

God Morgon!

Jag funderar starkt på att börja använda nattmössa , ni vet typ en så som Prinsen har i Robin Hood, eller en sån Hästens säng mössa.....
Känner att jag inte kan fortsätta skrämma slag på folk och fä, när jag kliver upp på morgonen....

Min frisyr är inte riktigt folkvänlig vid ven här tiden, men vaken är jag, trots frisyrbekymmer :)

Så, God Morgon då!

1 kommentar:

  1. Gomorron på sää;) Allt väl.. och en frissmössa skulle vi nog behöva lite till mans ;) Men nu tror jag nog att min karl är van min frissa efter alla dessa år....!.. firar nämligen förti år i år sen vi träfftes på Charlotta;)...DÄÄÄ va längesen dä..och dåå var man ugn.. äsch ..hur halke ja in på detta nu då.. skulle ju bare skrive om din mörahatt.. ha de gött och på gjensyn..Pia

    SvaraRadera